Vodafone și Starfish Events

CLIENT: Vodafone

PRODUS: The Go Game Adventure

TIP DE FACILITARE – în persoană

LOCAȚIE – în București și în țară

Provocarea Vodafone – Adaptarea mindset-ului managerilor la noile provocari de business

Vodafone și-a dorit o schimbare de mindset și comportament pentru cei 100 de manageri de magazin, punând accent pe conducerea echipelor și interacțiunea cu clienții. Programul a cuprins trei etape – comunicare, experiență, lansare – și a vizat reducerea timpului petrecut pentru rapoarte și cultivarea unui spirit antreprenorial.

Cum i-am ajutat

Noi ne-am ocupat de etapa “experiență”, dezvoltând o simulare gamificată în platforma The Go Game, cu provocări menite să le dezvăluie managerilor propriile limitări și să le stimuleze gândirea antreprenorială. Am gândit și implementat o experiență personalizată pe identitatea clientului, cât și pe provocările și obiectivele programului. Un element important a fost schimbul de experiență cu manageri din alte industrii, interacțiunea cu clienții și conștientizarea spiritului intraprenorial. La lansare, managerii de magazin s-au dovedit energici și entuziasmați de rezultate, și au fost apreciați de companie pentru implicare.

keyboard_arrow_up