Detalii
• Durată: 1/2 zi sau 1 zi întreagă
• Facilitare în limba română sau engleză
• Se poate organiza outdoor sau indoor în funcție de vreme.
• Dimensiune grup: între 8 și 3000 pax
The Go Game este o aventură high-tech de tip quest care se folosește de tehnologia mobilă (telefoane sau tablete) și elemente de “gamification” pentru a oferi participanților o experiență inedită.
Tipuri de activități:
• Interacțiuni cu actori – momente de negociere sau exerciții de grup care necesită facilitare
• Misiuni creative de tip foto/video – poze și filmulețe amuzante pe care le vom vedea la final împreună cu tot grupul
• Provocări între echipe – dueluri care asigură interacțiunea dintre echipe (care poate fi dusă atât într-o direcție competitivă, cât și în una colaborativă)
• Puzzle-uri location-based – indicii plasate prin spațiul de joc pe care vor trebui să le deslușească
• Întrebări amuzante și provocatoare de tip Trivia – cultură generală și întrebări de logică
• Anytime missions – misiuni care rămân active pe tot parcursul jocului, și care vor provoca participanții să prioritizeze sarcini, să aibă atenție distributivă și să își gândească o strategie de joc.
Această combinație de misiuni coboară barierele dintre jucători, creează un puternic sentiment de echipă și introduce participanții într-o stare de “flow” care îi ajută să își acceseze potențialul creativ și motivația de a reuși!
La finalul jocului, echipa Go Game va realiza în cel mai scurt timp o prezentare a pozelor și filmelor fiecărei echipe. Echipele vor vota pentru favoriții lor și vor stabili un punctaj total pentru a determina câștigătorii.
Obiective:
• Pentru jocul standard: creativitate, FUN, luare de decizii, asumare de roluri, lucru în echipă, ieșire din zona de confort, energizare, competitivitate și fairplay.
• În situația în care optați pentru varianta de joc cu personalizare, orice obiectiv strategic al evenimentului poate fi integrat în experiența jocului. De exemplu:
- încurajarea unor comportamente de leadership,
- testarea abilităților de vânzare și negociere,
- comunicarea și întărirea valorilor companiei
- kick-off programe interne (work-life balance, academii de leadership, programe pentru high potentials)
- procese de induction
- evenimente strategice de comunicare internă:
- procese de tranziție
- lansarea unei noi misiuni pentru următorii 5 ani
- fuziuni între companii
- schimbări structurale în cadrul echipelor
- etc.
- lansări de produse/servicii
- procese de assesment comportamental
- evenimente de învățare experiențială
- prezentarea unor atracții turistice locale (de obicei unor grupuri de expați)