Detalii
• Durată: 1/2 zi sau 1 zi întreagă
• Facilitare în limba română sau engleză
• Se poate organiza outdoor sau indoor în funcție de vreme.
• Dimensiune grup: între 25 și 200 pax
Bond. James Bond. Aranjați-vă ochelarii cu infraroșu și busolele inteligente pentru că sunteți pe punctul de a juca un Spy Game! Gadget-uri super cool și un scenariu surprinzător – The Spy Game este o poveste plină de acțiune în care un secret important, care periclitează viitorul echipei a fost sustras de un inamic fictiv.
Trebuie să vă imaginați un escape room unde, în loc de o singură cameră, aveți centrul unui oraș la dispoziție. Sau un parc sau o pădure, sau orice altă locație, chiar și în interiorul unei clădiri sau unei camere.
Participanții vor fi împărțiți în echipe de câte 6-7 jucători, iar fiecare grup va trece printr-o serie de misuni speciale:
• Exersarea abilităților de spioni – misiuni unde le sunt testate capacitățile fizice și psihice
• Interacțiuni cu agenți secreți
• Întrebări amuzante și provocatoare de tip Trivia
Această combinație de provocări introduce participanții într-o situație care necesită o rezolvare cât mai urgentă, astfel că barierele existente între jucători devin rapid istorie, ei simțindu-se motivați și determinați să salveze compania de răufăcători.
The Spy Game este conceput astfel încât participanții să fie expuși la o serie de evenimente care să le testeze gândirea critică, rezolvarea problemelor și gestionarea timpului.
Obiective: dezvoltarea de strategii creative pentru rezolvarea problemelor, leadership skills, management al timpului, riscului și resurselor, dinamica echipei: planificarea și atribuirea de roluri.
La ce să vă așteptați
În acest joc, cineva din companie – CEO, CTO, COO, etc – devine superstarul unor video-uri cu rol de indicii pe care le vom trimite în timpul jocului pe telefoanele participanților. Aceste indicii descriu scenariul unui atac informațional sinistru îndreptat spre compania voastră care conține ghicitori pe care echipele trebuie să le rezolve pentru a ajunge la misiunea finală.
Designul intrigii este de obicei construit împreună cu clientul, pentru a fi cât mai adaptat universului participanților. În felul acesta participanții sunt acaparați de poveste, pe care o simt “a lor”, și sunt cu atât mai implicați în rezolvarea situației de criză.